Geely запропонував представити в середньому рівні Берлін середній рівень під охороною Lynk & Co

Китайський мільярдер Лі Шуфу перевірить, чи є місце для іншого глобального автомобільного бренду, ввівши наступного тижня нову марку, засновану на технології, спільно розробленої його двома автомобільними компаніями, Geely Automobile Holdings Ltd і Volvo Cars.
 
Новий бренд під назвою Lynk & Co буде представлений 20 жовтня в Берліні і поділиться своїми основами з моделями Volvo Cars.
Продажі планується почати в другій половині наступного року, причому перша модель, швидше за все, буде спортивним позашляховиком, за словами генерального директора Geely Auto Gui Shengyue, відмовившись надати більш детальну інформацію перед офіційним оголошенням.
Lynk & Co китайські авто
"Новий бренд має велике значення для розвитку Geely", - сказав Гуи в телефонному інтерв'ю в четвер. "В даний час ми конкуруємо з іншими місцевими автомобільними брендами, а також з високоякісними брендами Volvo Cars." Lynk & Co допоможе Geely боротися з іншими масовими іноземними брендами, - сказав він.
 
Новий бренд середнього рівня з'явився приблизно через два роки після того, як Лі вбив три суббренда і об'єднав свої моделі під фірмовою табличкою Geely.
Нова марка, яка буде проводитися в Китаї, але поширюватися по всьому світу, дозволить Geely конкурувати на нижньому кінці ринку, звільняючи автомобілі Volvo для фокусування на преміум-сегменті.
Lynk & Co китайські авто йдуть в Європу
Проте, будь-який новий бренд повинен був би боротися за визнання споживача на ринку, переповненому більш ніж 100 шильдиками легкових автомобілів. Geely Lynk & Co приєднається до новачків, таким як Borgward Group AG, неіснуючий німецький бренд, відроджений китайської державної BAIC Group, і безліч стартапів в області електромобілів, які намагаються вирізати нішу.
 
У Geely є деякі переваги, тому що новий бренд буде мати доступ до платформи і технології від Volvo, і він може краще зрозуміти, як китайська компанія може використовувати зростання в більш швидко зростаючих невеликих містах, сказав Білл Руссо, керуючий директор Gao Feng Advisory Co.
Lynk & Co китайські авто огляд
"Ринок не просить ще один бренд, якщо він не приносить ясне і унікальна пропозиція", - сказав Руссо. "Я припускаю, що Geely багато чому навчилася зі своєї попередньої невдалої мультибрендовой стратегії, яку вони навряд чи повторять."
 
ЛІ купив Volvo Cars у Ford Motor Co в 2010 році за $ 1,5 млрд і омолодить шведський автовиробник з допомогою програми модернізації та інвестицій на $ 11 млрд.
Компанія представила XC90 в 2014 році, першу модель, повністю розроблену під керівництвом Geely, а потім оновлений розкішний седан S90.
 

» Всі статті