Найдешевші в експлуатації автомобілі в Україні по даним ТМ Укрзапчастина

При виборі автомобіля слід враховувати не лише поточну вартість транспортного засобу, але і витрати, пов'язані з подальшим обслуговуванням авто.

Зокрема, необхідно заздалегідь поцікавитися наявністю і вартістю запчастин для різних моделей машин.

Обслуговування автомобіля

Не зайвим буде детальніше поцікавитися частими поломками у вибраній моделі, що дозволить заздалегідь спрогнозувати можливі витрати на ремонт.

Інтернет-магазин Укрзапчастина підготував для вас детальне зведення по різних варіантах авто.

Часті поломки Деу Ланос

Деу Ланос – класична робоча конячка, що користується великою популярністю. Бюджетне авто, яке здатне без проблем виконувати різні функції.

Дэу Ланос

Проте і проблем у цього авто цілком багато. Одним з вразливих місць є кузов представленої моделі.

Дуже посередня якість лакофарбного покриття і самого метала призводить до досить швидкого утворення корозії – вже на 3-4 рік експлуатації авто.

Особливо корозії піддаються такі елементи:

  • Арки (близько 300 грн).
  • Пороги (від 300 грн).
  • Кромки дверей.
  • Передня частина капота (від 1000 грн).
  • Кришка багажника (від 1810 грн).

Кришка багажника Дэу Ланос

У дужках вказана вартість нових деталей для проведення заміни згідно з каталогом інтернет-магазину Укрзапчасть на момент написання статті. Надалі ці показники можуть змінитися.

Уникнути проблем з кузовом Деу Ланос можна проводячи антикорозійну обробку кожні 2 роки.

Деякі проблеми і в двигуні представленої моделі. До капітального ремонту силовий агрегат проїжджає і 500 тисяч км, проте дрібні проблеми зустрічатимуться часто.

Двигун Дэу Ланос

Серед можливих поломок двигуна можна виділити такі:

  • Утворення течі в прокладці ГБЦ в середньому раз в 35 тисяч км (від 40 грн).
  • Проведення заміни ГРМ кожні 50 тисяч км – за регламентом 60 тисяч км, але краще не затягувати (від 36 грн).
  • Якщо використовується бензин низької якості, то доведеться міняти паливний насос (від 198 грн).
  • Періодично виникають проблеми з помпою (від 218 грн), термостатом (від 63 грн) і радіатором (від 768 грн).

Від більшості проблем можна позбавитися, своєчасно виконуючи планові роботи по заміні витратників і технічних рідин.

Існують деякі проблеми і в роботі трансмісії Деу Ланос.

КПП Дэу Ланос

Зокрема, власники авто можуть зіткнутися з такими проблемами:

  • Проведення регулювання куліси КПП виконується кожні 50-60 тисяч км, заміну також потрібно робити досить часто (185 грн).
  • Заміна мастила потрібна кожні 30 тисяч км пробігу. 
  • Ремонт або заміну зчеплення потрібно робити кожні 50-60 тисяч км (від 330 грн).

Дотримання пора по догляду і експлуатації за вузлами Деу Ланос дозволяє помітно збільшити термін їх роботи без поломок.

Підвіска і система управління на цьому авто також мають певні проблеми.

Підвіска Дэу Ланос

Серед основних вразливостей можна виділити:

  • Амортизатори і пружини доведеться міняти вже через 30-35 тисяч км пробігу (у районі від 700 грн за один комплект).
  • Проблеми в ступичному підшипнику можуть початися вже через 20 тисяч км пробігу (від 200 грн).
  • Шарові опори зазвичай витримують до 40 тисяч км пробігу (від 120 грн).
  • Опорні підшипники і сайлентблоки зазвичай живуть до 70 тисяч км пробігу (від 150 грн).
  • Рульова рейка потребує ремонту, а іноді і заміни вже через 70-80 тисяч км пробігу (від 1500 грн).
  • Стук в рульових наконечниках і тязі може з'явитися вже через 50 тисяч км пробігу (від 500 грн). 
  • Заміна гальмівних колодок проводиться не рідше, ніж кожні 20 тисяч км пробігу (від 126 грн).

Головне своєчасно виявити проблеми і усунути їх, інакше вартість ремонту може вирости на порядок.

Є присутніми певні проблеми і в салоні Деу Ланос. Зокрема – досить шумно, багато скрипу і дешевий пластик. Проте немає проблем з неприємним запахом, що можна віднести до плюсів.

Салон Дэу Ланос

В цілому, автомобіль досить дешевий в обслуговуванні, хоча частота поломок залишає бажати кращого.

Поширені поломки Шевроле Авео

Ще одним популярним автомобілем є Шевроле Авео, який представлений на вітчизняному ринку досить давно.

Шевроле Авео

Відмінне авто з прекрасним співвідношенням ціни і якості. Цілком непоганий, хоча і застарілий зовнішній вигляд, відмінно гармоніює хай і з простим, але цілком комфортним салоном.

Автомобіль цілком придатний як для простих поїздок по місту або на дачу, так і для ділових поїздок. Особливо після проходження оновлення моделі.

Проте, Шевроле Авео також має ряд вразливих місць, про які і піде мова надалі.

Двигун цієї моделі відрізняється надійністю, але має і певні проблемні місця:

Двигун Шевроле Авео

  • Датчик тиску мастила ламається досить часто. Єдиний нюанс – проста заміна і невелика вартість (від 25 грн).
  • Гофра повітряного фільтру також не відрізняється тривалістю експлуатації (від 162 грн). Якщо вчасно не замінити – у двигун може потрапити пил і сміття, що приведе до серйозних проблем.
  • Часто починає протікати прокладка клапанної кришки (від 50 грн).
  • Менш поширеною, але все-таки дуже відомою є проблема з відмовою приводу дросельної заслінки, яку міняють у такому разі повністю (від 5000 грн).

Якщо уважно стежити за станом елементів і своєчасно проводити профілактичні роботи, то проблем можна уникнути, принаймні – великих.

Одним з найслабкіших місць в конструкції Шевроле Авео є ходова частина.

Підвіска Шевроле Авео

Навіть у діапазоні 40-80 тисяч км пробігу доведеться зіткнутися мінімум з однією з перерахованих проблем :

  • Розсипаються ступичні підшипники (від 176 грн).
  • Вимагають заміни втулки стабілізаторів (від 15 грн). 
  • Досить швидко виникають проблеми із задніми амортизаторами (від 373 грн).
  • Виходять з ладу сайлентблоки переднього важеля (від 28 грн).
  • Знос правої втулки зубчастого валу рульової рейки (від 78 грн).

В принципі, поширених проблем не так і багато, а вартість рішення більшості з них є незначною.

Є невеликі проблеми і в області електроніки Шевроле Авео.

Генератор Шевроле Авео

Тут основних проблем всього 3:

  • Окислення контактів фар.
  • Перегорання моторчика коректора фар.
  • Підшипник генератора доведеться замінити після 50-60 тисяч км пробігу (від 43 грн).

В принципі, проблеми не дуже серйозні і швидко вирішувані. Головне – вчасно помітити складнощі в роботі генератора і усунути їх.

Що стосується кузова Шевроле Авео, то тут проблем не так і багато.

Задня арка Шевроле Авео

До лакофарбного покриття особливих претензій немає, і воно спокійно справляється з навантаженням 5-7 років. Проте і без проблем не обійшлося:

  • Певні проблеми з автомобілями, забарвленими в білий колір. Фарба на них не дуже хорошої якості. Чому саме на білих – не зовсім зрозуміло, але така закономірність відзначається багатьма власниками.
  • Тріщини задніх арок, особливо на автомобілях, зібраних до 2010 року (від 400 грн).

Більше поширених проблем з кузовом не зустрічається. Інші складнощі швидше епізодичні і пов'язані з особливостями експлуатації авто.

Відзначаються і деякі проблеми в системі охолодження Шевроле Авео.

Термостат Шевроле Авео

Серед них можна виділити 2 найпоширеніші:

  • При пробігу в 60-80 тисяч км починає перегріватися двигун. Причина – термостат, що вийшов з ладу, який необхідно терміново замінити (від 115 грн). 
  • Також при пробігу в 40-80 тисяч км починає пропускати клапан кришки розширювального бачка антифризу (від 40 грн).

Система охолодження є важливим елементом, відповідно – необхідно завжди стежити за станом навіть дрібних її компонентів, що дозволить надійно захистити двигун від перегрівання.

Коробка перемикання передач Шевроле Авео відрізняється відносною надійністю.

КПП Шевроле Авео

За важких умов експлуатації, наприклад – їзда по місту з щільним трафіком, можливі такі проблеми:

  • Вичавний підшипник виходить з ладу в діапазоні 50-100 тисяч км пробігу (від 129 грн).
  • Зчеплення вимагає заміни десь через 100-150 тисяч км (від 919 грн).

В цілому, цілком надійний блок, який рідко підносить неприємні сюрпризи власникам авто.

Проблеми на Шевроле Авео виникають рідше, ніж на Деу Ланос, а вартість їх рішення на порядок нижча, що дозволяє помітно заощадити на обслуговуванні Авео.

Вразливі місця Шевроле Лачетті

Шевроле Лачетті можна назвати досить непоганим автомобілем, з ретельним опрацюванням деяких елементів. Цілком підходить для ділових поїздок і звичайної експлуатації в якості робочої конячки.

Шевроле Лачетти

За своїми характеристиками і зовнішнім виглядом помітно відрізняється від Авео в кращу сторону. Проте не обійшлося і без проблем, які зустрічаються в різних блоках і вузлах представленої моделі.

Двигун цього автомобіля відрізняється наявністю таких проблем :

Двигун Шевроле Лачетти

  • Клапанна кришка і прокладка дають течу вже після 50 тисяч км пробігу. Несвоєчасна заміна веде до заливки мастилом колодязів свічок. Краще відразу проводити заміну (кришка від 1200 грн, прокладка від 50 грн).
  • Певні проблеми існують і з котушкою запалення, яка може почати збоїти, досягши 50-60 тисяч км пробігу (від 500 грн).
  • Ремінь ГРМ краще замінювати кожні 50-55 тисяч км пробігу, не чекаючи встановлених виробником 70 тисяч км (від 144 грн). 
  • Втрата динаміки і троїння двигуна можуть бути викликані нагаром на клапанах. Якщо вчасно не розв'язати проблему, то доведеться міняти клапана (від 30 грн).
  • Відзначаються і певні проблеми з датчиком EGR (від 300 грн) і каталізатором.

Проблемних місць досить багато. Скоротити витрати на ремонт дозволить своєчасне обслуговування автомобіля.

Коробка перемикання передач у Шевроле Лачетті відрізняється досить високим рівнем надійності.

КПП Шевроле Лачетти

Перші 150 тисяч км автомат взагалі практично не потребує вкладень, проте після цієї відмітки вірогідним стане досить дорогий ремонт.

Трохи проблем відзначається в механічній КПП:

  • При пробігу понад 60 тисяч км виникають складності з перемиканням 2 і 3 передачі, викликані неполадками з синхронізаторами (від 250 грн).
  • Вичавний підшипник (від 653 грн) і зчеплення (від 3176 грн за комплект) відрізняються недовгим терміном служби.

У іншому – особливих проблем з експлуатацією КПП на цій моделі автомобіля немає. Все працює цілком нормально і довго.

Є деякі неприємні моменти і з кузовом Шевроле Лачетті. Якщо метал досить хороший, то шар заводського лакофарбного покриття залишає бажати кращого.

Поріг Шевроле Лачетти

В результаті цього досить швидко можуть проявлятися сліди корозії. Основними вразливими місцями цього блоку можна назвати такі:

  • Швидко отримують ушкодження кромки дверей і пороги (нова накладка від 222 грн).
  • Взимку може лопнути трубка омивача заднього скла (від 33 грн).

Більше особливих проблем з кузовом не спостерігається, особливі за умови проведення разів в 2-3 роки ретельної антикорозійної обробки.

Є деякі проблеми і в підвісці і управлінні Шевроле Лачетті.

Підвіска Шевроле Лачетти

Серед основних недоліків і поломок цього напряму можна виділити такі:

  • Рульова рейка вимагає підтяжки кожні 50 тисяч км, хоча загальний термін її служби складає до 200 тисяч км.
  • Сайлентблоки потребують заміни вже через 60 тисяч км (від 30 грн).
  • Стойки стабілізатора рідко коли доживають до 40 тисяч км, після чого вимагають заміни (від 120 грн).
  • Передні гальмівні колодки слід замінити не пізніше 20 тисяч км пробігу, задні – 40 тисяч км (від 150 грн).

Інші елементи підвіски і рульового управління практично не викликають побоювань і спокійно виконують свої функції упродовж встановленого терміну.

Так, наприклад, амортизатори Шевроле Лачетті здатні відслужити до 100 тисяч км пробігу.

Немає особливих проблем і з іншими вузлами і агрегатами, функціональність яких важлива для безпечної і комфортної експлуатації автомобіля.

Уразливості Джилі Емгранд ЄС7

Джилиі Емгранд ЄС7 є досить популярним китайським автомобілем з дизайном, що якісно пропрацьований.

Зовнішній вигляд досить привабливий, інтер'єр також цілком непоганий. Якість збірки залежить від заводу, на якому проводилися роботи.

Джили Эмгранд ЕС7

Звичайно, не обійшлося і без проблемних місць, які є присутніми абсолютно на усіх автомобілях.

Розглядати проблеми починати слід з кузова, оскільки від нього багато в чому залежить захищеність інших вузлів і агрегатів Джилі Емгранд ЄС7.

Серед основних проблем – слабке лакофарбне покриття, відсутність оцинковування, відносно тонкий метал.

Кузов Джили Эмгранд ЕС7

Проте є і деякі інші поширені уразливості:

  • Пороги починають гнити вже на 2-3 рік експлуатації авто. Рятують накладки (від 249 грн) і проведення антикорозійної обробки.
  • Об'єм розширювального бачка омивача незначний (від 289 грн).
  • Корозія кузова в місцях сколів і подряпин вже через 1 рік експлуатації.

Забезпечити рішення проблем дозволить проведення антикорозійної обробки кожні 2 роки, а також ретельний догляд за автомобілем.

Досить слабким місцем Джилі Емгранд ЄС7 є підвіска.

Підвіска Джили Эмгранд ЕС7

Проблем тут досить багато, і навіть на нових автомобілях відразу виникає необхідність в виконанні розвал-сходження.

Серед інших проблем підвіски представленої моделі можна виділити такі:

  • Незначний термін експлуатації амортизаторів (від 431 грн).
  • Сайлентблоки передніх важелів часто зміщуються, що призводить до погіршення керованості і підвищення вібрації (від 50 грн).
  • Буфер ходу стискування заднього амортизатора при перевезенні 3 пасажирів часто виходить з ладу – ламається пластикові напилки, відбувається деформація.
  • Задні колодки швидко зношуються (від 145 грн).

В цілому, підвіска відрізняється своєю жорсткістю, тому подолання нерівностей на дорозі буде пов'язано з деякими складнощами.

Фахівці радят проводити ретельну перевірку підвіски кожні 80 тисяч км пробігу.

Не обійшлося без проблем і з двигуном Джилі Емгранд ЄС7.

Двигун Джили Эмгранд ЕС7

Помилково багато хто вважає його тойотовским, хоча по факту – це китайський аналог, що істотно поступається якістю оригіналу.

Серед головних проблем виділяються такі:

  • Ланцюговий привід розтягується і його необхідно регулярно перевіряти і підтягувати, а частенько і міняти (від 291 грн).
  • Підвищена чутливість до якості палива і використовуваних мастильних матеріалів.
  • Часто виходить з ладу датчик дросельної заслінки, а сама заслінка забивається.

У іншому двигун не викликає особливих нарікань і при дотриманні правил експлуатації, а також своєчасному проведенні планових робіт цілком спокійно може від'їздити більше 300 тисяч км.

Коробка перемикання передач Джилі Емгранд ЄС7 в цілому цілком нормально функціонує.

КПП Джили Эмгранд ЕС7

Є деякі нарікання на роботу механіки, але їх не багато. А ось з варіатором проблем більше.

В цілому, коробки мають такі недоліки:

  • На механіці зчеплення вимагає ремонту або заміни вже через 80 тисяч км (від 79 грн залежно від пошкодженої деталі).
  • На автоматі спостерігаються проблеми в електроніці. Серйозні недоліки в роботі селектора.

Інших частих несправностей на КПП не спостерігається. Продовжити термін служби коробок дозволить правильний догляд і своєчасне проведення обслуговування.

Поширених неполадок в Джилі Емгранд ЄС7 не так і багато, а ціна їх усунення не дуже велика. Це можна назвати явним плюсом моделі, порівнюючи її з попередніми варіантами.

Поширені поломки Чері Тіго

Ще один представник китайського автопрома – Чері Тіго. Він відрізняється куди меншою надійністю, ніж представлена вище модель, а в його ремонт доведеться вкладати багато.

Чери Тиго

Проблеми зустрічаються практично в усіх вузлах, а деякі з проблем можуть з'являтися вже в перші тисячі кілометрів пробігу.

Абсолютно усі варіанти мітсубісівского двигуна, які встановлюються на Чері Тіго, мають ряд проблемних місць.

Двигун Чери Тиго

Серед них можна виділити такі:

  • Низький запас міцності ременя ГРМ і роликів, що вимагають заміни не пізніше, ніж через 45 тисяч км пробігу (в цілому від 300 грн).
  • Часто виникають проблеми з датчиком температури охолоджувальної рідини, особливо взимку (від 100 грн).
  • Зустрічаються складнощі з регулятором тиску палива (від 300 грн).
  • Також поширеним явищем можна назвати проблеми з котушкою запалення (від 470 грн).
  • Для двигуна 2,4 літри характерною поломкою можна назвати течі в районі помпи і прокладки ГБЦ (від 106 грн). На інших двигунах таких проблем немає.

Забагато проблем як для одного вузла, що дозволяє стверджувати про те, що в двигун Чері Тіго доведеться вкладати регулярно і досить багато.

Ходова частина і гальмівна система також мають цілий ряд вразливостей, зустрітися з якими доведеться практично кожному власникові цього автомобіля.

Підвіска Чери Тиго

Серед частих поломок виділяються:

  • Шарові опори у кращому разі доживають до 40 тисяч км, після чого їх необхідно замінити (від 130 грн).
  • Амортизатори також не відрізняються тривалим терміном служби і вимагають заміни досить часто (від 371 грн).
  • При проведенні заміни амортизаторів не зайвим буде провести заміну втулок стабілізатора, оскільки вони рідко переживають більше 40 тисяч км (від 16 грн).
  • Не варто розраховувати і на довгу службу рульових наконечників – максимум 50 тисяч км і знадобиться заміна (від 111 грн).
  • На рульовій рейці з ГУР частими проблемами можна назвати текти сальника і розбиті втулки (від 166 грн).
  • Рідні і оригінальні гальмівні колодки починають скрипіти вже після декількох тисяч км пробігу і незабаром їх потрібно буде замінити (від 129 грн).
  • Можливе закисання і зависання задніх гальмівних супортів (від 809 грн).

Обслуговування ходової частини і гальм є одним з самих витратних напрямів, коли йдеться про Чері Тіго. Проте, варіантів не багато, і доводиться лагодити або заміняти пошкоджені елементи.

Також слід зазначити існуючі проблеми з генератором (від 1975 грн, якщо купувати новий генератор, а не окремі деталі) і переднім бампером (від 964 грн).

Генератор Чери Тиго

Загалом обслуговування цього автомобіля обходиться досить дорого, навіть якщо порівнювати з Деу Ланос і Шевроле Авео. Проблем багато, і їх рішення частенько не терпить відкладань.

Вразливі місця Джилі СК

Джилі СК одна з перших моделей цього китайського автовиробника, яка потрапила на вітчизняний ринок. Вона стала серйозним конкурентом для інших бюджетних моделей.

Джили СК

Проте не обійшлося і без проблем, пов'язаних з наявністю великої кількості дуже слабких і уразливих місць в конструкції цього автомобіля.

У відмінності від попередніх моделей, ми не розділятимемо проблеми на окремі блоки, оскільки реальна кількість проблем і поломок досить велика.

Власники цього автомобіля відмічають, що обслуговування Джилі СК вимагає значних вкладень грошових коштів.

Тут швидше слід розглядати особливо небезпечні поломки, які здатні привести до серйозних наслідків.

Зокрема, відзначається украй ненадійна фіксація цапфи (від 493 грн), через що її може просто відірвати, що призводить до ДТП. Це критична поломка, із-за якої від експлуатації подібного автомобіля краще відмовитися зовсім.

Основні фінансові вкладення знадобляться в підвіску і двигун автомобіля.

Двигун Джили СК

Також власники відмічають дуже посередню якість металу кузова, а також лакофарбного покриття, що веде до швидкого утворення вогнищ корозії.

Незважаючи на наявність багатьох позитивних відгуків про цей автомобіль, від купівлі б/у варіанту краще відмовитися, оскільки у уживаних автомобілів різних проблем ще більше. Відповідно, розмір і частота вкладень виросте на порядок.

Грейт Вол Ховер і його слабкі місця

Грейт Вол Ховер є досить привабливим автомобілем з непоганими експлуатаційними характеристиками. Цілком вдалий продукт китайського виробника авто, який підкорив серця багатьох.

Грейт Віл Ховер

Незважаючи на досить хорошу репутацію, в представленій моделі є і істотні недоліки. Знайти проблемні ділянки можна практично у будь-якому блоці.

Двигун Грейт Вол Ховер має такий набір недоліків і частих поломок :

Двигун Грейт Віл Ховер

  • Часто проблема зачіпає прокладки ГБЦ, які починають протікати вже після 40 тисяч км пробігу (від 106 грн).
  • Ще одним слабким місцем є лямбда-зонд, який часто доводиться замінювати (від 669 грн).
  • Поширеною проблемою можна назвати і датчик колінчастого валу, який регулярно вимагає заміни (від 327 грн).

Також власники відмічають істотні проблеми з детонацією, особливо при використанні 92-го бензину, який дозволений по техпаспорту.

Краще все-таки заливати 95 і вище, що дозволить уникнути проблем з детонацією і продовжити термін служби силового агрегату.

Інших серйозних проблем в двигуні цього автомобіля немає.

Визначені проблеми і з трансмісією Грейт Вол Ховер.

КПП Грейт Віл Ховер

Якщо в цілому коробка перемикання передач більш-менш надійна, те ось з окремими елементами проблеми виникають:

  • На механічній коробці перемикання передач частенько виникає проблема з тремтінням важеля. Проблема пов'язана з пружиною, пильовиком або втулкою (від 20 грн).
  • Є певні проблеми із зчепленням, яке рідко ходить більше 80 тисяч км (від 2092 грн за комплект).
  • Часто з'являється проблема в перемиканні між 2 і 3 передачами. При появі гулу в таких ситуаціях необхідно замінювати підшипник (від 200 грн).

Більше особливих нарікань на роботу коробки перемикання передач немає, працює в інших випадках вона нормально і при правильному догляді до капітального ремонту спокійно відходить призначений строк.

Є і деякі інші, дрібні, проблеми в експлуатації Грейт Вол Ховер.

Наприклад гальмівні колодки, особливо рідні і оригінальні, досить швидко починають скрипіти і вимагати заміни. Нормальні варіанти можна знайти за 250 і більше гривен.

Гальмівні колодки Грейт Віл Ховер

Варто враховувати, що автомобіль досить важкий, відповідно – гальмівні колодки отримують серйозне навантаження.

Також можна було зустріти складнощі з внутрішнім ШРУСом. Цей дефект торкнувся практично усіх автомобілів цієї моделі і обійшовся власникам в пристойну суму (від 672 грн).

Компанія-виробник визнав свою провину і полагодив багато авто по гарантії.

Проте певні проблеми в цьому напрямі все одно залишилися, і стан ШРУСов краще періодично перевіряти.

ШРУСы Грейт Віл Ховер

У іншому – Грейт Вол Ховер виявився досить надійним і інших серйозних недоліків у нього немає.

Короткі виведення

Найдешевшими в обслуговуванні виявилися автомобілі бренду Шевроле – Лачетті і Авео, а також китайський Грейт Вол Ховер. Кількість проблем у них не дуже велике, а вартість їх рішення не така і велика.

Надійний Шевроле Лачетти

Куди гірше виглядає ситуація з обслуговуванням Деу Ланос, а також ряду інших китайських популярних автомобілів бренду Джилі – СК і Емгранд ЄС7.

У випадку з цими автомобілями кількість проблем вже істотна, вартість ремонту деяких вузлів досить велика, і вкладати доведеться багато і регулярно.

Купуючи ці автомобілі, слід враховувати і витрати, які будуть пов'язані з їх обслуговуванням. Іноді саме цей чинник може зіграти ключову роль.

 

» Всі статті